Strategii de promovare

De ce ai nevoie de strategii de promovare?

Prin strategii de promovare oferim o imagine mai clară prospecților și dăm șansa acestora să ajungă la afacerea ta. O prezență activă și puternică pe cât mai multe canale ajută la creșterea vânzărilor prin creșterea posibilităților de interacțiune cu potențialii clienți.

Fiecare canal targetează anumite categorii de oameni și are propriile particularități de funcționalitate. Pe lângă asta, promovarea bine făcute aduce businessul tău la statusul de „top of the mind”. Atunci când strategia îmbină toate elementele cheie, clientul asociază în mod direct serviciul general cu afacerea ta. Din aceste motive trebuie luate în calcul cele două variante: aducerea de clienți noi și fidelizarea celor existenți.

Ce conține o strategie de promovare?

O strategie de promovare conține mai multe elemente, printre care se numără și:

  • Google Search Ads;
  • Facebook Ads;
  • Instagram Ads;
  • Social Media;
  • SEO;
  • Email Marketing;
  • User Experience.

Dacă te-a făcut curios și ai realizaz cât de importante sunt strategiile de promovare, contactează-ne!

Tu ne aduci o idee de dezvoltare, noi o strategie cu rezultate sigure!


Citește și despre strategiile de comunicare și dezvoltare.